گزارش ویژه فیفا از 5 ستاره تیم ملی فوتبال ایران در جام‌جهانی| «بهترین نسل» به دنبال صعود

9:15 - 04 آبان 1401
کد خبر: ۴۴۸۹۱۸۵
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
فدراسیون جهانی فوتبال با انتشار گزارشی به تمجید از 5 ستاره تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر پرداخت.

خبرگزاری میزان - بعد از هیاهوی پوچ و تشکیل کمپین‌های ضدایرانی برای حذف تیم ملی فوتبال کشورمان از رقابت‌های جام جهانی 2022 قطر، فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا) با انتشار گزارش به بررسی ستاره‌های تیم ملی ایران پرداخت تا خط بطلانی بر تمام این شایعات بی اساس باشد.

هرچند این فشارها طی یک ماه اخیر با ارسال نامه‌های مختلف به فدراسیون بین‌المللی فوتبال به اوج خود رسیده بود، اما فیفا در این مدت هیچ واکنشی به درخواست‌ها برای حذف ایران نشان نداد و در نهایت روز گذشته روزنامه «مارکا» اسپانیا مدعی شد فیفا در جلسه شورای خود حتی بحث حذف ایران را هم مطرح نکرده است.

سایت فدراسیون جهانی فوتبال در گزارشی با عنوان پنج بازیکن ایران در جام جهانی که باید آنها را تماشا کرد، مهر تأییدی بر حضور تیم ملی ایران در این رقابت‌ها زد.

در این گزارش آمده است: در حالی که ایران برای شرکت در سومین دوره متوالی جام جهانی فوتبال آماده می‌شود، بهترین نسل این کشور آرزو دارد در ششمین حضورش در این رقابت‌ها، از مرحله گروهی عبور کند. شاگردان کارلوس کی‌روش امیدوار هستند تا در ششمین دوره حضورشان در جام جهانی از مرحله گروهی برای اولین بار صعود کنند.

در این مطلب از امیر عابدزاده، امید نورافکن، احمد نوراللهی، مهدی طارمی و سردار آزمون به عنوان پنج بازیکن کلیدی و تأثیرگذار ایران در جام جهانی یاد شده است.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *